GARANȚIE ȘI RETUR

Informații scurte:

  • Produsele au garanție;
  • Produsele pot fi returnate in 14 zile;
  • Clientul trimite bunurile returnate pe cheltuiala sa;
  • Rambursarea banilor va avea loc doar prin transfer bancar în termen de plata de 14 zile calendaristice;
  • Mărfurile oferite ca set ar trebui returnate integral;
  • Produsele cu comandă specială și cele intime nu pot fi returnate;
  • Produsul returnat nu poate fi deteriorat sau să poarte urme de utilizare, cu excepția celor rezultate, de exemplu, din necesitatea de a proba mărfurile sau de a le verifica în alt mod;
  • Nu este posibil să schimbi marfa returnată cu alta;
  • www.embis.ro are dreptul să își aleagă clienții;

GARANȚIA PRODUSELOR:
Produsele comercializate pe site-ul www.embis.ro provin din producție proprie, surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de:

  • Produse de consum – 30 zile(haine, bijuterii, obiecte personale);
  • Produsele de folosință îndelungată au garanție 12 luni;

PRODUSELE DE CONSUM

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

PRODUSELE DE FOLOSINȚĂ ÎNDELUNGATĂ (piese de mobilier, decor, etc. ) sunt produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectate si construite pentru a putea fi utilizate pe durata medie de utilizare si asupra cărora se pot efectua reparații sau activități de întreținere (piese de mobilier, decor).

Certificatele de garanție se eliberează doar pentru produsele de folosință îndelungată. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

În cazul certificatelor de garanție emise de producător sau importator, produsele beneficiază de garanție dată de către producători. Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: tăieri de material, sfârtecare, pete de mâncare, băutură sau defecte cosmetice, decolorare cu substanțe chimice, lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse  etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produse utilizate în condiții neadecvate (întreținere necorespunzătoare, spălare sau calcare, centrifugare, supunerea la variații mari de temperatură si presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, etc.). Garanția pentru produsele însoțite de un certificat de garanție emis de producător/importator se soluționează si in condițiile specificate in acest document. Pentru acordarea garanției este necesar sa păstrați certificatul de garanție în original.

www.embis.ro răspunde privind garanția legală de conformitate, în calitate de vânzător conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mică de 2 ani, garanția de conformitate se reduce la acea perioadă.

Termenii și Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător/importator și începe sa scadă de la data înscrisă în factura de achiziție. De asemenea această perioadă este confirmata și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de www.embis.ro

Durata termenului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care s-a predat produsul clientului.

Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct adresa menționată ca punct de preluare produse defecte sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin: reparația produsului; înlocuirea parțială sau integrală a produsului; înlocuirea cu produse cu performante cel puțin similare/egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model; returnarea contravalorii produsului în situația în care reparația sau înlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitățile clientului

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
•    s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și/sau modificat de personal neautorizat;
•    produsul prezintă defecte fizice: tăieri, pete, arsuri ,lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme de utilizare în condiții neadecvate;
•    nu s-au respectat pictogramele de întreținere.

Procedura trimiterii produselor în garanție pentru produsele achiziționate de la  www.embis.ro :

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de retur trebuie să fie complete, să conțină toate accesoriile (recomandăm să fie aduse/expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție sau bon de casa, a certificatului de garanție original al producătorului/importatorului, precum și o copie a certificatului de garanție emis de www.embis.ro care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.

Produsele care necesită acordarea garanției pot fi expediate la adresa:

SC EMBIS ARTA SRL, Str. MARAMUREȘULUI nr. 46, cod poștal 400246, Cluj-Napoca, în atenția Departamentului de RETURNARE.

Costul transportului trimiterii produsului în garanție revine în sarcina www.embis.ro

Este foarte important să menționați pe scrisoarea de transport (AWB):- Numărul formularului de RETUR și mențiunea „RETUR”.

Expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat rapid.
Dacă solicitarea de garanție este nejustificată și produsul este conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, după verificare.
Pierderea certificatului de garanție, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției.

PIERDEREA CERTIFICATULUI DE GARANȚIE

În cazul în care nu ați primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de www.embis.ro, îl puteți solicita oricând la adresa: siteembis@embis.ro pentru a vă retrimite certificatul de garanție este necesar să ne comunicați: nume, număr de factură, adresa de mail.
Produsele neridicate de la unitate în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor ce țin de garanție vor fi declarate abandonate (conform dispozițiilor Codului Civil). Produsele se returnează doar după ce ați completat formularul din contul de client.
Garanția produselor nu este transmisibilă.

POLITICA DE RETUR

Termen retur

Dacă un produs achiziționat de la siteembis@embis.ro nu vă mulțumește în totalitate, îl puteți returna în termenul legal de 14 de zile calendaristice de la momentul livrării sau ridicării fără vreun motiv anume. Produsele pe care doriți să le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit și să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării produsului în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe siteembis@embis.ro.

În cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comanda.

Conform OUG nr. 34/2014 cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanță în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Aveți posibilitatea ca în acest termen să returnați produsul, obligatoriu ca acesta sa fie returnat în ambalajul propriu original. Pentru aceasta puteți completa formularul de retur pus la dispoziție în secțiunea din contul dvs.  Formular Retur sau ne puteți comunica intenția dumneavoastră (declarație neechivoca) de retur în orice alt mod (în scris – prin e-mail, la adresa siteembis@embis.ro). După completarea Cererii de retur se preda produsul curierului ales de dvs., ambalat cât mai bine. În procesul de retur, puteți folosi orice serviciu de expediție doriți dvs. Cheltuielile de returnare, respectiv costurile de livrare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Cum puteți returna produsele achiziționate de la www.embis.ro?

  • completarea Formularului de Retur afișat pe site la secțiunea din cont;
  • prin declarație neechivocă în care cumpărătorul își exprima decizia de retragere din contract (email);

După completarea Cererii de Retur sau după ce ne-ați informat printr-un email cu privire la retur, se preda produsul curierului ales de dvs. , ambalat cât mai bine.

Expeditorul răspunde cu privire la corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB), cât și de ambalarea corectă și etichetarea coletelor.
Coletele trimise de către expeditor trebuie sa fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului.

 

Date returnare

Returnarea se va face conform datelor de mai jos :

Destinatar: SC EMBIS ARTA SRL

Adresa: strada Maramureșului, nr. 46, Cluj-Napoca, jud. Cluj.
Telefon: 0720023033 (tarif normal)
E-mail: siteembis@embis.ro
Program de lucru: Luni – Vineri 10:00 – 16:00

 

Rambursare bani

Suma aferentă returului e va face în termen maxim 14 zile de la data la care www.embis.ro intră în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care www.embis.ro este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Ziua în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seama la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului de restituire este o zi nelucrătoare, www.embis.ro va prelungi termenul în mod corespunzător.

Returnările nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

 

Produse care NU sunt acceptate la retur:

  • Produsele realizate la comandă cu specificațiile cumpărătorului nu pot fi returnate. 
  • Produse sigilate sau care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: produse ce fac parte din categoria de îngrijire personală, lenjerie, produse realizate la comandă, pahare sau veselă);
  • Produsele care nu sunt în starea inițială;
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost utilizate de consumator (lenjerie, cosmetice cu sigiliul rupt, consumabile, vase de gătit, filtre de apă, etc);
  • Produse care prezintă modificări fizice prin coasere, ajustări, decolorări, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 15 minute de la recepționarea produsului).
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plată în avans;
  • Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.

Produsele returnate nu se pot înlocui

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul efectuării returului

În cazul în care nu există neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații www.embis.ro vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr.CI , cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Costuri de transport si taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare: toate costurile sunt suportate de către client.

PRODUSE DEFECTE,

  • Cazurile DOA (DOA – Dead On Arrival):

Produsul care a fost raportat de către client drept defect (DOA – Dead On Arrival) se face în termen de 48 de ore de la recepție, (Atenție! Comunicarea / raportarea cazului se face in scris pe adresa de email siteembis@embis.ro):

Returnarea se face personal sau la adresa Cluj Napoca, Str. Maramureșului nr. 46

IMPORTANT!

www.embis.ro poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de retururi. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.