1.CINE POATE ACHIZITIONA PRODUSELE EMBIS.RO?

PRODUSELE embis.ro pot fi achizitionate
astfel:

Produsele care fac parte din componenta UNIFORME POLITIA LOCALA pot fi achizitionate de catre institutiile statului, care au abilitatea de a cumpara aceste produse.Prezentul web la aceasta categorie este doar de prezentare. Achizitia se face doar prin comanda specifica de aceste autoritati. Nu vindem produse din componenta UNIFORME POLITIA LOCALA persoanelor fizice.

Produsele din categoriile UNIFORME PROFESIONALE  si COSTUME SPECTACOL se executa doar la comanda.

Produsele din magazin pot fi achizitionate de orice persoana care le doreste si face comanda in magazinul online.

UNIFORME POLITIA LOCALA

doar de Institutii abilitate

UNIFORME PROFESIONALE 

institutii abilitatea si alte companii

COSTUME SPECTACOL

institutii abilitatea si alte companii

Magazin

se adauga produsele in cos si se urmeaza pasii de finalizare comanda

2.CUM SE COMANDA PRODUSELE?

UNIFORME POLITIA LOCALA

a se face comanda pe mail la adresa siteembis@embis.ro sau pe formularul de COMANDA

UNIFORME PROFESIONALE 

a se face comanda pe mail la adresa siteembis@embis.ro sau pe formularul de COMANDA

COSTUME SPECTACOL

a se face comanda pe mail la adresa siteembis@embis.ro sau pe formularul de COMANDA

Magazin

se adauga produsele in cos si se urmeaza pasii de finalizare comanda

3.CUM SE LIVREAZA PRODUSELE?

Produsele se livreaza pe curier rapid

4.CUM SE ACHITA PRODUSELE?

INSTITUTIILE SI COMPANIILE pot achita prin virament bancar, pe baza unui contract.

Persoanele fizice, care comanda din magazin vor achita ramburs la curier.

  1. DACA AM PRIMIT PRODUS DETERIORAT?

În cazul în care primești un colet deteriorat sau a apărut o eroare la plasarea comenzii, te rugăm să contactezi pe  siteembis@embis.ro  sau ne trimiti cu formular de retur. 

6.CE FAC DACA COMANDA NU A AJUNS ?

Te rugăm să ne contactezi pe mail la siteembis@embis.ro sau numerele de telefon 0726131562 si 0720023033.Pregătește numărul comenzii și contactează-ne.

7.POT PLATI IN RATE ?

NU

8.PRODUSUL A AJUNS DETERIORAT, CINE SUPORTA COSTUL RETURNARII?

Dacă produsul are un defect sau este deteriorat, depune o reclamație. Dacă reclamația este acceptată, vom rambursa și costul de returnare a produsului.